HTML

Csak én

Minden ami eszembe jut, hatással van rám.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Új év, de semmi változás

2011.01.05. 21:34 Serenka

Az emberek egy csomó változást várnak az új évtől. Én nem. Nem gondolom, hogy meg kéne változtatnom az életem. Szeretem. Újévi fogadalmam is csak egy volt: Soha többé nem iszom EGRI leánykát....gondolom mindenki sejti miért...

Ezt a bejegyzést csak azért hívtam életre, hogy megírjátok, ti vártatok-e valamit az új, 2011-es évtől.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csak-en.blog.hu/api/trackback/id/tr232563663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása